Uitgelicht

Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

1500 868 David Hakkert

Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

Die privacy verklaring? Ja, ook jij moet eraan geloven: de nieuwe wetgeving rondom privacy. Ik ga het je zo makkelijk mogelijk maken om zelf je…

lees meer
Welke-vragen-stelt-mijn-doelgroep-aan-Google
Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google?

Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google? Die data is heel belangrijk voor het vergroten van jouw vindbaarheid in Google. Hier lees je hoe je die vragen kan vinden.

2000 1157 Johannes Baas

Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google?

Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google? Die data is heel belangrijk voor het vergroten van jouw vindbaarheid in Google. Hier lees je hoe je die vragen kan vinden.

Deze blog is geschreven door Johannes Baas. Bekijk het originele artikel hier op PlateHelp.nl. Het inspelen op specifieke zoekvragen door middel van bijvoorbeeld een FAQ…

lees meer
Schrijfstijl kiezen moeilijk? Zo bereik jij wat je wilt

Een goed product of goede dienst verdient een overtuigende, lekker leesbare tekst. Een tekst die inhoudelijk past bij de eigenschappen van wat jij te bieden hebt, maar ook mensen weet te triggeren tot actie over te gaan. Hoe doe je dat?

2000 1157 Marie-Jose Verweij

Schrijfstijl kiezen moeilijk? Zo bereik jij wat je wilt

Een goed product of goede dienst verdient een overtuigende, lekker leesbare tekst. Een tekst die inhoudelijk past bij de eigenschappen van wat jij te bieden hebt, maar ook mensen weet te triggeren tot actie over te gaan. Hoe doe je dat?

Jouw product of dienst verdient een overtuigende, lekker leesbare tekst. Een tekst die inhoudelijk past bij de eigenschappen van wat jij te bieden hebt, maar…

lees meer
Gratis online marketing trainingen door Google

Oefen je online marketing skills met de gratis trainingen van Google zelf. Je krijgt zelfs een hip certificaat na het afronden!

1500 868 David Hakkert

Gratis online marketing trainingen door Google

Oefen je online marketing skills met de gratis trainingen van Google zelf. Je krijgt zelfs een hip certificaat na het afronden!

Wist je dat Google een aantal handige online marketing trainingen voor je klaar heeft staan? Handig om eens inzichtelijk te krijgen wat je nu eigenlijk…

lees meer
Uit mijn comfort-zone stappen: doodeng!

Ga je net voor jezelf beginnen? Of heb je al langer jouw merk? Angst blijft voor sommigen een dagelijkse strijd. Ook voor mij! Maar dit gaat je helpen.

1500 868 David Hakkert

Uit mijn comfort-zone stappen: doodeng!

Ga je net voor jezelf beginnen? Of heb je al langer jouw merk? Angst blijft voor sommigen een dagelijkse strijd. Ook voor mij! Maar dit gaat je helpen.

Will Smith: “Ik hou er niet van bang te zijn. Ik haat bang te zijn. Maar ik ben bang. Angst dood mijn vermogen om schoonheid…

lees meer
Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

1500 868 David Hakkert

Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

Die privacy verklaring? Ja, ook jij moet eraan geloven: de nieuwe wetgeving rondom privacy. Ik ga het je zo makkelijk mogelijk maken om zelf je…

lees meer
Wat je kan leren van de Grolsch *plop* en de Hema Rookworst 🌭

De Hema worst is het ondertussen uitgegroeid tot één van de meest herkenbare beeldmerken van het bedrijf, net zoals de *plop* fles van Grolsch. Tijd om hen eens aan de tand te voelen...

1500 868 David Hakkert

Wat je kan leren van de Grolsch *plop* en de Hema Rookworst 🌭

De Hema worst is het ondertussen uitgegroeid tot één van de meest herkenbare beeldmerken van het bedrijf, net zoals de *plop* fles van Grolsch. Tijd om hen eens aan de tand te voelen...

Ik loop de Hema binnen met mijn vrouw voor fotolijm en we eindigen in de Hema kantine voor een verlate lunch om 3 uur. Ik…

lees meer
De klant is NIET de koning 👑

De klant is NIET de koning. Ja, het is een dappere uitspraak en nee, het is geen clickbait. Laat me het uitleggen.

1750 1013 David Hakkert

De klant is NIET de koning 👑

De klant is NIET de koning. Ja, het is een dappere uitspraak en nee, het is geen clickbait. Laat me het uitleggen.

Waarom zou je jouw klanten niet benaderen als je vrienden? Dan heb ik het niet over het drinken van een biertje of het samen naar de…

lees meer
Bereik Google zoekers nóg beter met Google Posts 1500 868 Johannes Baas

Bereik Google zoekers nóg beter met Google Posts

Wist je dat je jouw blogs en berichten direct in Google kunt plaatsen? Deze verschijnen vervolgens direct als mensen op jou en jouw bedrijf zoeken.…

lees meer
“Hallo Jumbo!”, en de kracht van herhaling

Jij wilt jouw merk naar een hoger niveau brengen? Hier een aantal tips bij het gebruiken van herhaling om jouw merk nóg sterker in de markt te zetten.

1500 868 David Hakkert

“Hallo Jumbo!”, en de kracht van herhaling

Jij wilt jouw merk naar een hoger niveau brengen? Hier een aantal tips bij het gebruiken van herhaling om jouw merk nóg sterker in de markt te zetten.

Bijna alles wat bedrukt is met een gele achtergrond en witte letters lijkt ‘HALLO JUMBO’ te communiceren. En je kunt zeggen wat je wilt, maar…

lees meer
💥 Opvallen in Google met emoticons in je SEO

Bekijk je WhatsApp chats eens... Veel emoticons hè? We vervangen steeds vaker hele zinnen met die gele rondjes, mini diertjes of fel gekleurde plantjes.

1500 868 David Hakkert

💥 Opvallen in Google met emoticons in je SEO

Bekijk je WhatsApp chats eens... Veel emoticons hè? We vervangen steeds vaker hele zinnen met die gele rondjes, mini diertjes of fel gekleurde plantjes.

Doet me denken aan MSN waar je elke week een nieuwe ‘MSN naam’ ontwikkelde met tekens en emoticons… Maar wist je dat je dat tegenwoordig…

lees meer
Hoe een timmerman Lego succesvol maakte

Ik moet iets bekennen: ik ben dol op Lego. Als kind speelde ik het liefst alleen en was dan ook altijd, graaiend in een bak Lego, te vinden op mijn kamer.

1500 868 David Hakkert

Hoe een timmerman Lego succesvol maakte

Ik moet iets bekennen: ik ben dol op Lego. Als kind speelde ik het liefst alleen en was dan ook altijd, graaiend in een bak Lego, te vinden op mijn kamer.

Hoewel Lego in mijn tienerjaren ‘saai’ en ‘kinderachtig’ was, ontdek ik nu weer een hele nieuwe dimensie van die simpele, rechthoekige blokjes. En wat zie…

lees meer
De 3 beste websites voor gratis commerciële foto’s

Waar haal je goeie foto's vandaan voor je website als je nog geen eigen foto's hebt? Wist je dat er ondertussen websites zijn met gratis commerciële foto's?!

1500 868 David Hakkert

De 3 beste websites voor gratis commerciële foto’s

Waar haal je goeie foto's vandaan voor je website als je nog geen eigen foto's hebt? Wist je dat er ondertussen websites zijn met gratis commerciële foto's?!

Ik krijg vaak te maken met opdrachtgevers die de meest gave ideeën hebben voor hun website. Maar de smaakmakers van elke website, de foto’s, zijn…

lees meer