Uitgelicht

Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

1500 868 David Hakkert

Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

Die privacy verklaring? Ja, ook jij moet eraan geloven: de nieuwe wetgeving rondom privacy. Ik ga het je zo makkelijk mogelijk maken om zelf je…

lees meer
Hoelang gaat mijn website mee? Ontdek het zelf!

Of je nu een WordPress website of een zelfbouw website hebt: ze hebben een houdbaarheidsdatum. Ik leg het je in deze blog uit, zodat jij antwoord kan geven op de vraag: "Hoelang gaat mijn website mee?".

1500 868 David Hakkert

Hoelang gaat mijn website mee? Ontdek het zelf!

Of je nu een WordPress website of een zelfbouw website hebt: ze hebben een houdbaarheidsdatum. Ik leg het je in deze blog uit, zodat jij antwoord kan geven op de vraag: "Hoelang gaat mijn website mee?".

Tsja, het is niet echt een vraag waar je stil bij wil staan als jouw nieuwe WordPress website net live gaat en je een paar…

lees meer
Zo blijft jouw boodschap wél hangen bij jouw doelgroep

Een boodschap overbrengen die écht blijft hangen in het geheugen van jouw doelgroep: hoe krijg je dat voor elkaar?

1500 868 Marie-Jose Verweij

Zo blijft jouw boodschap wél hangen bij jouw doelgroep

Een boodschap overbrengen die écht blijft hangen in het geheugen van jouw doelgroep: hoe krijg je dat voor elkaar?

In de eerste blog van deze reeks besprak ik het belang van schrijven in spreektaal. Spreektaal zorgt voor leesbare, vlotte teksten die iedereen begrijpt. Hierdoor…

lees meer
Welke-vragen-stelt-mijn-doelgroep-aan-Google
Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google?

Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google? Die kennis is belangrijk voor het vergroten van jouw vindbaarheid in Google. Zo kom je erachter!

2000 1157 Johannes Baas

Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google?

Welke vragen stelt mijn doelgroep aan Google? Die kennis is belangrijk voor het vergroten van jouw vindbaarheid in Google. Zo kom je erachter!

Het inspelen op specifieke zoekvragen door middel van bijvoorbeeld een FAQ of specifieke blogs wordt steeds belangrijker. Niet alleen voor je website bezoekers maar ook…

lees meer
Schrijfstijl kiezen moeilijk? Zo bereik jij wat je wilt

Een tekst die inhoudelijk past bij de eigenschappen van wat jij te bieden hebt, maar ook mensen weet te triggeren tot actie over te gaan. Hoe doe je dat?

2000 1157 Marie-Jose Verweij

Schrijfstijl kiezen moeilijk? Zo bereik jij wat je wilt

Een tekst die inhoudelijk past bij de eigenschappen van wat jij te bieden hebt, maar ook mensen weet te triggeren tot actie over te gaan. Hoe doe je dat?

Jouw product of dienst verdient een overtuigende, lekker leesbare tekst. Een tekst die inhoudelijk past bij de eigenschappen van wat jij te bieden hebt, maar…

lees meer
Gratis online marketing trainingen door Google

Oefen je online marketing skills met de gratis trainingen van Google zelf. Je krijgt zelfs een hip certificaat na het afronden!

1500 868 David Hakkert

Gratis online marketing trainingen door Google

Oefen je online marketing skills met de gratis trainingen van Google zelf. Je krijgt zelfs een hip certificaat na het afronden!

Wist je dat Google een aantal handige online marketing trainingen voor je klaar heeft staan? Handig om eens inzichtelijk te krijgen wat je nu eigenlijk…

lees meer
Uit mijn comfort-zone stappen: doodeng!

Ga je net voor jezelf beginnen? Of heb je al langer jouw merk? Angst blijft voor sommigen een dagelijkse strijd. Ook voor mij! Maar dit gaat je helpen.

1500 868 David Hakkert

Uit mijn comfort-zone stappen: doodeng!

Ga je net voor jezelf beginnen? Of heb je al langer jouw merk? Angst blijft voor sommigen een dagelijkse strijd. Ook voor mij! Maar dit gaat je helpen.

Will Smith: “Ik hou er niet van bang te zijn. Ik haat bang te zijn. Maar ik ben bang. Angst dood mijn vermogen om schoonheid…

lees meer
Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

1500 868 David Hakkert

Zelf je privacy verklaring schrijven + gratis voorbeeld

Ook jij moet eraan geloven: de privacy verklaring. Maar wees gerust: ik ga je op weg helpen met zelf schrijven.

Die privacy verklaring? Ja, ook jij moet eraan geloven: de nieuwe wetgeving rondom privacy. Ik ga het je zo makkelijk mogelijk maken om zelf je…

lees meer
Wat je kan leren van de Grolsch *plop* en de Hema Rookworst 🌭

De Hema worst is het ondertussen uitgegroeid tot één van de meest herkenbare beeldmerken van het bedrijf, net zoals de *plop* fles van Grolsch. Tijd om hen eens aan de tand te voelen...

1500 868 David Hakkert

Wat je kan leren van de Grolsch *plop* en de Hema Rookworst 🌭

De Hema worst is het ondertussen uitgegroeid tot één van de meest herkenbare beeldmerken van het bedrijf, net zoals de *plop* fles van Grolsch. Tijd om hen eens aan de tand te voelen...

Ik loop de Hema binnen met mijn vrouw voor fotolijm en we eindigen in de Hema kantine voor een verlate lunch om 3 uur. Ik…

lees meer
De klant is NIET de koning

De klant is NIET de koning. Ja, het is een dappere uitspraak en nee, het is geen clickbait. Let me explain.

1750 1013 David Hakkert

De klant is NIET de koning

De klant is NIET de koning. Ja, het is een dappere uitspraak en nee, het is geen clickbait. Let me explain.

De klant is de koning: een uitspraak die je klakkeloos overneemt omdat deze zo diep in onze samenleving geworteld zit. Maar het is een excuus…

lees meer
Bereik Google zoekers nóg beter met Google Posts

Wist je dat je jouw blogs direct in Google kunt plaatsen? De perfecte manier dus om de aandacht van zoekers te grijpen!

1500 868 Johannes Baas

Bereik Google zoekers nóg beter met Google Posts

Wist je dat je jouw blogs direct in Google kunt plaatsen? De perfecte manier dus om de aandacht van zoekers te grijpen!

Wist je dat je jouw blogs en berichten direct in Google kunt plaatsen? Deze verschijnen vervolgens direct als mensen op jou en jouw bedrijf zoeken.…

lees meer
“Hallo Jumbo!”, en de kracht van herhaling

Jij wilt jouw merk naar een hoger niveau brengen? Hier een aantal tips bij het gebruiken van herhaling om jouw merk nóg sterker in de markt te zetten.

1500 868 David Hakkert

“Hallo Jumbo!”, en de kracht van herhaling

Jij wilt jouw merk naar een hoger niveau brengen? Hier een aantal tips bij het gebruiken van herhaling om jouw merk nóg sterker in de markt te zetten.

Bijna alles wat bedrukt is met een gele achtergrond en witte letters lijkt ‘HALLO JUMBO’ te communiceren. En je kunt zeggen wat je wilt, maar…

lees meer
💥 Opvallen in Google met emoticons in je SEO

Bekijk je WhatsApp chats eens... Veel emoticons hè? We vervangen steeds vaker hele zinnen met die gele rondjes, mini diertjes of fel gekleurde plantjes.

1500 868 David Hakkert

💥 Opvallen in Google met emoticons in je SEO

Bekijk je WhatsApp chats eens... Veel emoticons hè? We vervangen steeds vaker hele zinnen met die gele rondjes, mini diertjes of fel gekleurde plantjes.

Doet me denken aan MSN waar je elke week een nieuwe ‘MSN naam’ ontwikkelde met tekens en emoticons… Maar wist je dat je dat tegenwoordig…

lees meer