Sommigen zullen het al gezien hebben op Instagram of Facebook en met anderen heb ik er al lang en breed over gesproken… Na jullie enthousiaste reacties is de kogel nu écht door de kerk: StillD gaat verder als VersGemerkt! Een hele verse naam die past bij een hele verse fase, nieuwe werkzaamheden en een hele frisse toekomst. Ik begrijp wat een impact een naamverandering met zich mee brengt en het is dan ook belangrijk besluit. Toch sta ik er volledig achter en wel hierom.

 

VersGemerkt: de volgende stap

In een periode waarin alles op z’n kop stond, ontstond StillD. Ik had werkelijk geen idee waaraan ik begon, maar ik wist in ieder geval zeker dat ik dit wilde. Zonder opleiding, werkervaring, portfolio of respectabele leeftijd was een baan in de grafische wereld bijna niet te realiseren. Een eigen bedrijfje leek dan ook de beste oplossing, al had ik geen flauw benul hoe ik het moest aanpakken.

Dankzij de hulp van mensen om mij heen zat ik plots bij de KvK. Ik moest echter een naam… Nadenkend over mijn eigen prille visie en identiteit kwam ik op de naam ‘StillD’: een naam met een veelvoud aan betekenissen. Zo staan de laatste drie letters voor ‘Listening, Learning, Designing’, iets wat nog steeds een belangrijk onderdeel vormt van de manier waarop ik werk. Ik geloof in de kracht van écht luisteren, om pas daarna te gaan vormgeven.

In de jaren die volgden heb ik mij in rap tempo kunnen ontwikkelen dankzij de mensen om mij heen, zoals Emmalieke Hakkert, Alieda van Dijk, Charlotte Matse, Johannes Baas, Hans Groeneveld, Pieter Versloot, Marc & Marijn Reinoud, Hans de Nooy, Allard Koopsen en alle andere mensen die vertrouwen en geloof hebben in wat ik doe en wil bereiken. Het was niet altijd een eenvoudige weg, maar ik ben trots en dankbaar op het resultaat van de afgelopen jaren. Er zijn geweldige samenwerkingen en vriendschappen ontstaan, ik heb mijn bijdrage mogen leveren aan schitterende merken en ik heb zelf ontzettend veel geleerd. Nu is het tijd voor de volgende stap…

 

VersGemerkt: lekker duidelijk, lekker Hollandsch

Zoals je wellicht gezien hebt is mijn website, maar vooral de inhoud ervan, de afgelopen maanden erg veranderd. Daar waar mijn voorgaande website statisch en informatief was, is de deze verse (ik gebruik ‘vers’ nu al teveel…) website veel interactiever. Zo verschijnen er steeds meer posts met betrekking tot merkbeleving en visuele communicatie en begin ik meer te delen op social media en via e-mail. De focus in mijn werkzaamheden is verschoven van het ontwerpen van logo’s, huisstijlen en website naar het bewerkstelligen van de juiste merkbeleving, waar vervolgens die visuele producten uit voortvloeien.

En opeens was daar de nieuwe naam die deze verandering perfect omschrijft: ‘VersGemerkt’. Hoe (brand)merk je jouw bedrijf op een verse, frisse, doelgroepgerichte en vooral eigen en unieke manier? Hoe laat je een indruk achter in het hoofd van je doelgroep en klanten die blijvend is? Hoe merk je jouw bedrijf? Met de naam ‘VersGemerkt’ krijgt mijn bedrijf een nieuwe dimensie waarmee ik kan doorgroeien en ontwikkelen. Daarnaast is ‘VersGemerkt’ lekker Nederlands, spreekt het gemakkelijker uit, kun je het niet meer fout uitspreken en laat het mensen glimlachen.

Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt :). Dankjewel voor het lezen en je support! Ik heb zin in de komende tijd. Vind je het leuk om op de hoogte te blijven? Laat dan hieronder je e-mailadres achter! Mijn e-mailadres (david@stilld.nl) blijft overigens gewoon actief hoor!

 

Meld je aan voor de nieuwsbrief. 52 anderen gingen je al voor!
Geplaatst door:David Hakkert

In een omgeving waar merken schreeuwen om aandacht kan je je het beste onderscheiden met jouw verhaal. Hoe unieker en persoonlijker, hoe beter. Waarom doe je wat je doet met jouw bedrijf? We staan graag voor je klaar. Je kan contact met ons opnemen via 06 41206680 of david@stilld.nl.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *